Ondernemersrisico's

AHC brengt werkgeversverplichtingen in kaart. De belangrijkste zaken hierbij zijn loondoorbetaling bij ziekte en aanvullende uitkeringen bij arbeidsongeschiktheid van uw werknemers. Voor de financiering van deze verplichtingen heeft u hierbij de keuze uit diverse opties zoals: een verzekeringsoplossing, de uitvoering bij een samenwerkingspartner beleggen, het risico zelf dragen of in het publieke bestel blijven. 

Het uitbrengen van een gedegen, transparant advies en het maken van een kosten- en batenanalyse bieden de oplossing voor een degelijk en verantwoord besluit. Denk hierbij aan de keuze voor het WGA Eigenrisicodragerschap (Vast personeel) en Ziektewet Eigenrisicodragerschap (Tijdelijk personeel ziek uitdienst). Als ondernemer bent u ook verantwoordelijk voor de werknemers tijdens werktijd en zakenreizen. Een ongeval zit in een klein hoekje. Een collectieve ongevallen- en of zakenreisverzekering voor uw werknemers dekt dit financiële risico voor u af.